Проект
Назва проекту: Правильні многогранники
Ключове питання: «Чи все ми помічаємо навколо нас?»
Тематичні питання
1. Чи все можливо розкласти на геометричні тіла?
2. Чи можливо все описати мовою математики?
3. Чи створена людина із геометричних тіл?
Мета: домогтися засвоєння учнями означення правильного многогранника та п’яти видів правильних многогранників; сформувати в учнів поняття про елементи правильних многогранників; вдосконалити навички розв’язування задач про правильні многогранники на основі знань про многогранні кути; розвивати творчу активність учнів під час вибору завдань; виховувати в учнів прагнення до самовдосконалення. Задоволення пізнавальних потреб.
Наочність: моделі правильних многогранників, слайди про многогранники, плакати з розв’язаними задачами.
Змістові питання
1. Знання правил побудови об’ємних фігур.
2. Уміння знаходити елементи та кількісні характеристики правильних многогранників.
3. Навички роботи з комп’ютером, досвід роботи в Інтернеті та з додатковою літературою.
Стислий опис
Клас, готуючись до проекту, об’єднується у п’ять груп, кожна з яких презентує певний многогранник. До кінця проекту всі учні мають освідомити й оволодіти знаннями про п’ять видів правильних многогранників. Тому кожному учню необхідно бути уважним під час відповіді товаришів і заповнити таблицю, що допоможе краще запам’ятати матеріал.
Назва многогранника |
В |
Г |
Р |
R |
r |
s |
V |
В+Г-Р=2 |
Тетраедр |
4 |
4 |
6 |
|
|
|
|
4+4-6=2 |
Гексаедр |
8 |
6 |
12 |
|
|
|
|
8+6-12=2 |
Октаедр |
6 |
8 |
12 |
|
|
|
|
6+8-12=2 |
Ікосаедр |
12 |
20 |
30 |
|
|
|
|
12+20-30=2 |
Додекаедр |
20 |
12 |
30 |
|
|
|
|
20+12-30=2 |
Навчальні предмети, з якими пов’язаний навчальний проект: хімія, біологія, медицина, астрономія, образотворче мистецтво, історія.
Клас,якого стосується навчальний проект: 11.
Термін, необхідний для реалізації навчального проекту: 4 тижні.