Проект

01.05.2015 18:47

Назва проекту: Правильні многогранники

 

Ключове питання: «Чи все ми помічаємо навколо нас?»

Тематичні питання

1.    Чи все можливо розкласти на геометричні тіла?

2.    Чи можливо все описати мовою математики?

3.    Чи створена людина із геометричних тіл?

Мета: домогтися засвоєння учнями означення правильного многогранника та п’яти видів правильних многогранників; сформувати в учнів поняття про елементи правильних многогранників; вдосконалити навички розв’язування задач про правильні многогранники на основі знань про многогранні кути; розвивати творчу активність учнів під час вибору завдань; виховувати в учнів прагнення до самовдосконалення. Задоволення пізнавальних потреб.

Наочність: моделі правильних многогранників, слайди про многогранники, плакати з розв’язаними задачами.

Змістові питання

1.    Знання правил побудови об’ємних фігур.

2.    Уміння знаходити елементи та кількісні характеристики правильних многогранників.

3.    Навички роботи з комп’ютером, досвід роботи в Інтернеті та з додатковою літературою.

Стислий опис

Клас, готуючись до проекту, об’єднується у п’ять груп, кожна з яких презентує певний многогранник. До кінця проекту всі учні мають освідомити й оволодіти знаннями про п’ять видів правильних многогранників. Тому кожному учню необхідно бути уважним під час відповіді товаришів і заповнити таблицю, що допоможе краще запам’ятати матеріал.

 

 

 

 

Назва многогранника

В

Г

Р

R

r

s

V

       В+Г-Р=2

Тетраедр

4

4

6

 

 

 

 

4+4-6=2

Гексаедр

8

6

12

 

 

 

 

8+6-12=2

Октаедр

6

8

12

 

 

 

 

6+8-12=2

Ікосаедр

12

20

30

 

 

 

 

12+20-30=2

Додекаедр

20

12

30

 

 

 

 

20+12-30=2

 

 

 

 

Навчальні предмети, з якими пов’язаний навчальний проект: хімія, біологія, медицина, астрономія, образотворче мистецтво, історія.

Клас,якого стосується навчальний проект: 11.

Термін, необхідний для реалізації навчального проекту: 4 тижні.